محققان پی بردهاند که فناوری تنها عامل در ارزیابی پیشرفت دانشآموزان نمیباشد و باید در نظر گرفت تواناییاش در بکارگیری مهارتهای فکری در سطح بالاتر چقدر است؟
شواهد نشان میدهد که کاربردهای فناوری در صورتی تفکر در سطح بالاتر را پشتیبانی میکند که بتوانند دانشآموزان را از طریق محتوی یادگیری گروهی در کارهای پیچیده و معتبر درگیر کنند.
اگر مربیان از دانش جمعی هنگامی استفاده کنند که فناوری پیشرفت زیاد دانشآموز را پشتیبانی میکند در این صورت میتوانند بهترین فناوری ها را برای مدارس یا حوزه های خاص، با توجه به نیازهای ویژه آنها، در نظر بگیرند.
ادامه مطلب
درباره این سایت